söndag 6 maj 2012

BH Sew along, del 5 & 6

Imorse när jag vaknade så hade del 5 kommit upp hos Mulliga M. Efter lite pill så fick jag till den så att jag blev nöjd.



Img_3013


Nu på eftermiddagen såg jag att även del 6 kommit upp så nu har min BH fått byglar. Tyvärr är jag inte helt nöjd med hur kanalbandet blev ditsytt, men nu vågar jag inte sprätta upp fler gånger.Nåja, det värsta är under armhålorna och där ska väl ändå ingen detaljstudera hur noga jag lyckades sy fast kanalbandet i kupsömmen (jag missade lite så att det kom utanför).



Img_3018

Men nu börjar det likna en riktig BH, kul! Hoppas att det går frammåt för alla andra deltagare också.


 

2 kommentarer:

  1. Ser fin ut! Det är lite pilligt att sy fast kanalbanden men jag lovar det blir lättare efter varje gång :-)

    SvaraRadera
  2. Tack.
    Jo, jag får hoppas att det går lättare nästa gång, för det ska det bli en. :)

    SvaraRadera